Alates 1. juulist 2025 hakkab Eesti Töötukassa isikustatud info jagamiseks inimesi tuvastama autentimise teel
Alates 1. juulist 2025 hakkab Eesti Töötukassa isikustatud info jagamiseks inimesi tuvastama autentimise teel.
Isikustatud teenusega seotud info, nt pangakontod, avaldused, töövõimetoetus, töötukindlustushüvitis, töötutoetus, stipendium, sõidu- ja majutustoetus, pankrotihüvitis, koondamishüvitis, tagasinõuded, kohtutäituritega seotud kinnipidamised, tööpraktika päevatasu, töövõime hindamine, tööalane rehabilitatsioon, maksete - ja vähenenud töövõime perioodid, otsused, vaided, pikaajaline haigusleht vms, jagamiseks me autendime inimese, et olla kindlad isiku samasuses.
Isikustatud info saamiseks on töötukassal olemas erinevad kanalid ja võimalused:
• Infotelefonile 7773 000 helistades tuvastame inimese Mobiil-ID ja Smart-ID alusel ja palume
valmis panna isikukoodi.
• E-töötukassas saate end ise autentida ID kaardi, Mobiil-ID ja Smart-ID või parooliga.
• Esinduses tuvastame teie isiku ja anname infot ID kaardi, passi, isikut tõendava pildiga
dokumendi alusel.
Töötukassa töötajad ei küsi autentimise käigus isiku tuvastamisel teilt PIN koode ega salasõnu.
Miks autentimine vajalik on?
Autentimine on oluline, kuna see aitab meil kaitsta teie andmeid rünnakute eest ja annab meie infotöötajatele kindlustunde, et nad suhtlevad telefonis õige inimesega ja saavad palutud info väljastada. Samuti aitab see teil hoida oma isikuandmed konfidentsiaalsena ja annab kindlustunde, et andmed on kaitstud.